א. כל ילד בחר לו מסכה של חיה והשתעשע כמו חיה בקול ובתנועה
ב. משחק זריזות ממשפחת משחקי רודף- נרדף: "מי מפחד מהאריה הגדול"
ג. מערה לחיות: פעם עברנו במערה גבוה, פעם המערה היתה נמוכה ופעם מערה רגילה.
מטרות תנועתיות שניסינו להשיג דרך פעילות זו:
א.חיזוק חגורת כתפיים - משחקי החיות עודדו את הילדים להשען על חגורת הכתפיים.
ב. מודעות גופנית - מודעות לגוף המשתנה בהתאם לגובה המערה.
ג שיחרור רגשי - בעת לבישת המסכה כל ילד נכנס לדמות החיה תוך מתן ביטוי רגשי בתנועה ובקול (חיה שקטה, חיה קולנית, חיה עדינה, חיה גסה ופראית וכו'). המשחק מי מפחד מהאריה הגדול נותן דרור להרבה מאוד רגשות ובכללם רגש הפחד. מאחר והילד יכול להיות גם האריה (הרודף) וגם החיה החלשה(הנרדף)הילד זוכה לפגוש ברגש הפחד דרך זויות ראייה שונות.